مقالات , وبلاگ شیراز




مقالات وستا سیستم

چگونه محتوایی بنویسیم که بازدیدکنندگان آن را بخوانند؟

پر واضح است; که فقط یک نوشته خوب و یک مقاله کامل می تواند باعث شود که بازدید کنندگان در سایت بمانند و محتوای شما را بخوانند. هر چه قدر محتوا جذاب تر باشد، مخاطب را بیشتر درگیر کرده و ترافیک بیشتری را به سمت سایت شما می کشاند. در این مقاله ما قصد داریم چند ترفند کوچک و کارآ برای این امر به شما معرفی کنیم.

اما چگونه می توانید محتوای خوب را در سایت خود به اشتراک بگذارید؟

 

مواردی که در ادامه  برای شما ذکر می کنیم را در هنگام نوشتن محتوا مد نظر قرار دهید، و از آن ها برای بهبود بخشیدن محتوای خود استفاده کنید.

 

  • از داستان سرایی برای درگیر کردن مخاطب استفاده کنید

 

مهم نیست در مورد چه موضوعی می نویسید. سعی کنید در نوشتن مقاله از مهارت داستان سرایی بهره ببرید.

همه ما از بچگی با داستان ها و قصه ها بزرگ شده ایم و به شنیدن قصه ها علاقه مندیم.  قصه ها حواس  ما را به خود معطوف می کنند و ما را کنجکاو می سازد که بیشتر در مورد موضوع بدانیم.

 

  • از یک نقل قول استفاده کنید

 

مانند: 

" کارکردن بر روی کیفیت یک وب سایت هزینه نیست،  بلکه یک سرمایه گذاری است.  "

                                                                                                                                                                                                          Dr.Christopher Dayagdag          

ممکن است نظر خواننده با این بیانیه متفاوت باشد، اما خوانندگان شما بصورت اتوماتیک متوجه خواهند شد که شخصی که مقاله را نوشته است، کاملا بر موضوع تسلط دارد و مقاله ارزش خواندن را دارد.

همچنین زمانی که شما از یک نقل قول در مقاله استفاده می کنید حتی اگر آن نقل قول از خودتان باشد توجه و حواس خوانندگان را جلب می کند. باعث می شود که خواننده به یکباره تا آخر مقاله را بخواند.

در مقالاتی که از یک نقل قول استفاده شده است، خوانند مایل است تا انتهای مقاله را بخواند حتی اگر با آن مخالف باشد و آن را دوست نداشته باشد.

 

  • جهت کسب اعتبار از عکس ها و آمارها استفاده کنیدمحتوای جذاب

 

اکثرا مردم ترجیح می دهند به داده ها و حقایق اعتماد کنند تا به نظرات دیگران.

بنابراین  با استفاده از اطلاعات برای کسب و کار خود اعتبار سازی کنید.

از پژوهش ها و آمارهای معتبر در نوشتن مقاله استفاده کنید، که ادعا های شما را اثبات کنند و مطمئن شوید مطلبی را که می نویسید برای یک فردی که در آن زمینه آموزش ندیده است، نیز ساده و شفاف است.

پژوهش ها نشان می دهند، که اغلب مردم معتقدند که طراحی های گرافیکی و آمارها، نمودار ها و چارت ها، بهتر می توانند اطلاعات را منتقل کنند حتی زمانی که محتوای بصری هیچ اطلاعات جدیدی نداشته باشد.

 

  • از عناوین برای نگه داشتن خواننده در صفحه استفاده کنید

 

استفاده از عناوین در سرتاسر متن اهمیت زیادی دارد زیرا این امر به شما کمک می کند که براحتی به خواننده بگویید که قصد دارید در مورد موضوع دیگری صحبت کنید.

علاوه بر این، تیتر ها و عناوین نقش مهمی را در کسب رتبه نزد موتور های جستجو بازی می کنند.

همچنین تیترها باعث از بین رفتن یکنواختی در بین پاراگراف های یک متن می شود  و خواندن مقاله را برای خواننده آسان و لذت بخش تر می کند.

 

  • در عناوین و تیتر های مقاله  سوال بپرسید

 

پرسیدن سوال در تیترها بعنوان یک درخواست برای کسب اطلاعات بیشتر تعریف شده است. در کل یک جور دعوت نامه به حساب می آید که خوانندگان شما را به کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوع مورد نظرشان دعوت می کند.

شما می بایست بلافاصله بعد از پرسیدن سوال در تیتر، سعی کنید راه حل و جواب سوال را بدهید

اگر بازدید کنندگان به محصولات و خدمات شما علاقه مند باشند دقیقا همان سوال را  که شما پرسیده اید در ذهن خواهند داشت. شناخت پرسونای مشتری در این زمینه به شما کمک شایانی می کند.

 

 

 

 

نویسنده : سرور نگاری تاریخ انتشار : چهار شنبه ۱ آبان ۱۳۹۸
   همه مقالات   

درباره وستا سیستم


شرکت فنی مهندسی وستا سیستم رهاورد طاها در سال 90 فعالیت خود را در قالب راه انداز استارت‌آپ شروع کرد و توانست با بکارگیری نیروی خبره و مناسب جایگاه خود را به عنوان یکی از اولین استارت‌آپ در حوزه خرید گروهی به نمایش گذارد، پس از آن با بهره‌گیری از علوم جدید و تجربیات به دست آمده و استخدام نیروی متخصص با حمایت دانشکده فنی مهندسی باهنر شیراز، وارد عرصه تولید نرم افزارهای مبتنی بر وب و موبایل شد تا در کنار کسب درآمد از زیست بوم استارت‌آپ ایران بتواند خدمات گسترده تری ارائه نماید. امیدواریم این روند رو به رشد موجب ارائه خدمات بهتر به مشتریان گرامی گردد.


logo-samandehi

فارس ، شیراز ، پل باغ صفا ، خیابان فردوسی ، ساختمان صدف (بعد از فضای سبز) ، طبقه دوم      07132363183      hello@vestasystem.ir



Design and Development by △ @faridRezvani © Ғ Δ R I D R Σ Z V Δ Π I ┗Δ